HEII <3 Tänään olin koulussaaa ja siel oli tosi tylsää ellei sitte itettu huomioon niitä välkkiä kun jäin sisälle (: no kirjoteltii taululle kaikke :D ette halua edes tietää mitä ! ja sitte ku koulu loppu jäätiin Julian ja Emilian kans harjottelee käsillä seisontaa :D Julia on ainut joka osaa sen ! ja sitte oon ladannu musiikkia ja kuvia kännykkää (: sitte olin Crown upis (: siel oltiin jotain sukkahousu juttua ja sitte syätiin :P sitte tulin kotii  ja täs mä ny oon. Mut ajattelin tehä vähä pitemmän postauksen (: 

http://www.youtube.com/watch?v=oNfwMepTuZ0&lc=QwnSY9HWwAtwGUnYIAVSC8fzx-78fwl7o6kp1sXeDkw&context=G2c19a29FAAAAAAAAAAA&feature=g-all-c 

RAKASTAN TÄTÄ BIISÄ<3 voiku jaksais ruveta lisää kuvia (: no emmä voikkaa lisätä xd mun kuvat on koneella jolla ei pääse nettiin :D mut jos huomenna ottais lisää kuvia ja ku huomenna on enemmän aikaa (: mut joo (: heippa !